کلینیک مینیاتور

کلینیک مینیاتور

خدمات تخصصی زیبایی
کلینیک مینیاتور

کلینیک مینیاتور

خدمات تخصصی زیبایی

تاثیرات طب سوزنی بر لاغری

اگر قصد دارید طب سوزنی لاغری را تجربه کنید، مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد تا تصمیمات درستی درباره انجام این روش درمانی بگیرید.

این موضوع را بخاطر داشته باشید که انتخاب متخصص طب سوزنی که مهارت بالا داشته باشد از مهمترین تصمیمات شما قبل از انجام هرکاری می باشد.

حتما میدانید برای لاغری راه های زیادی وجود دارد اما یکی از موثرترین روشهای درمان، طب سوزنی لاغری می باشد. این درمان از روش های شرقی در کشور چین می باشد که به ندرت در دیگر کشورها به عنوان روش درمانی مورد استفاده قرار گرفت.

پایه طب سوزنی بیشتر بر مبنای انرژی است تا سوزن. طب سوزنی در کنترل اشتهای فرد بسیار مؤثر است.

از این رو شما با استفاده از طب سوزنی کمتر می‌خورید و در نتیجه وزن خود را کنترل می‌کنید.

در انجام طب سوزنی لاغری از سوزن‌های بسیار نازک در نقاط خاصی مورد استفاده قرار میگیرد، تا تسکین دهنده‌ای برای درد و یا رفع کننده‌ی مشکلات بدن باشد.

علاوه بر این برای از بین بردن چربی‌های شکم، تاثیر آن به این صورت است که فعالیت سیستم گوارش را بیشتر کرده و با تحریک معده و طحال باعث کاهش اشتها و از دست دادن چربی‌های شکمی میشود.

از نظر زمانبندی درمان حداقل ده جلسه و سه بار در هفته انجام شود،اما باید بدانید استفاده از طب سوزنی روشی طولانی مدت است که گاهی تا یک سال هم می تواند زمان ببرد.

لاغری

لاغری شکم با طب سوزنی، آسان، بی خطر، بدون درد و قابل اطمینان است. در این روش هیچ گونه کاهش وزن بسیار سریع، آب زدایی، ورزش های طاقت فرسا ویا ابتلا به اسهال وجود ندارد.

با کاهش وزن، بسیاری از بیماری های مربوط به چاقی درمان می شوند و یا کاهش می یابند. در طول انجام درمان طب سوزنی، اختلال در قاعدگی ماهیانه، یبوست، آکنه، کبد چرب، فشار خون و دیابت بهبود می یابند. این روش درمانی برای افراد ۲۰ تا ۶۰ سال بسیار موثر است.

توجه داشته باشید که درمان به روش طب سوزنی معمولا وزن شما را به سرعت کاهش نمیدهد، اما با گذشت زمان وزن را پایین آورده و سلامت بدن شما بهتر خواهد شد.

تجربه طب سوزنی لاغری در کلینیک مینیاتور

طب سوزنی لاغری بازو

طب سوزنی لاغری یکی از انواع روش هایی است که شما با استفاده از آن میتوانید به اندام ایده آل خود برسید و با متدهای آن و بر اساس نیاز هر قسمت از اعضای بدن درمان را انجام میدهد.

درمان به این وسیله برای کاهش وزن به نقاط خاص بدن فشار وارد می‌کند. با این کار در بدن گرما و رطوبت اضافی دفع میشود و در نتیجه گردش خون در بدن بهبود پیدا می‌کند.

نقاط سوزنی برای کاهش وزن در بدن وجود دارد که در صورت بهره برداری صحیح می‌توان روند هضم و جریان خون را بهبود بخشید. طب سوزنی شامل استفاده از سوزن برای تحریک مناطق خاصی از بدن و کاهش وزن است.

برای درمان چاقی با استفاده از طب سوزنی چند روش وجود دارد. کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن، استفاده از دستگاه های لاغری، رژیم و ورزش چند نمونه از این روش‌ها است.

این روش ها شامل موارد زیر می باشد:

کاهش اشتها به وسیله طب سوزنی:

در این روش به وسیله‌ی سوزن‌های طب سوزنی به نقاط خاصی از بدن فشار وارد می‌شود. بعد از آن با ترشح مواد و هورمون‌های خاصی باعث احساس کاهش اشتها در فرد می شود.

تسریع سوخت و ساز بدن با طب سوزنی:

باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن می‌شود. در نتیجه سوخت و ساز بدن باعث کاهش چربی و لاغری می‌شود.

کاهش استرس:

باعث کاهش استرس شده و فعالیت چربی سوزی را افزایش می‌دهد.

طب سوزنی گوش برای کاهش وزن:

با استفاده از این نقطه از بدن اشتهای مصرف غذا را کنترل میکنند.

طب سوزنی لاغری در کلینیک مینیاتور

طب سوزنی لاغری راه حلی برای درمان چاقی

تمامی رژیم های لاغری در صورتی کارایی دارند. که کالری مصرفی ‏شما را کاهش دهند. ولی مشکل اینجاست که بعد از مدتی بدن شما به این کالری دریافتی عادت خواهد کرد.

اگر دلیل چاقی شما چیزی بغیر از مصرف کالری بالا باشد این امکان وجود دارد که چاقی دوباره به شما برگردد. ‏

افراد معمولا برای کاهش وزن دست به هر کاری میزنند. رژیم ها ی شایع، مصرف غذاهای مناسب و در بسیاری موارد رژیم های ناسالم را انجام میدهند.

اینگونه رژیم ها شاید در کوتاه مدت نتیجه دلخواه را برای شما به همراه داشته باشد آن هم به دلیل دریافت پایین کالری اما ادامه دادن آن به راحتی امکان پذیر نیست و ضررهایی را به دنبال خواهد داشت.

استفاده از رژیم های ناسالم و بدون تخصص می تواند منجر به تغییرات در بدن شود و افت و خیز های را بوجود آورد.

‏رژیم های غذایی نامناسب می توانند باعث سوءتغذیه، آسیب به اندام های داخلی ، کاهش سوخت و ساز بدن و عدم تعادل در طولانی ‏مدت بشوند. ‏


طب سوزنی لاغری مینیاتور محدوه پیروزی تهران

https://clinicminiatur.ir/

از نظر متخصصین کدام روش لیفت صورت بهتر است ؟

از نظر متخصصین کدام روش لیفت صورت بهتر است ؟

تشخیص و مشخص کردن دقیق اینکه چه راه و روشی برای از بین بردن چین و چروک ها و برطرف کردن افتادگی و شل ‌بودن پوست صورت شما بهتر خواهد بود، به تشخیص پزشک بستگی دارد.

 متخصصین معمولا برای تشخیص روش لیفت صورت، با توجه به شرایط سنی و سلامتی بیمار، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و … مناسب‌ ترین و بهترین روش را به شما توصیه می‌ کند.

پس حتما برای انجام لیفت قبل آن به پزشک مراجعه کنید.

 اما باید به این توجه داشته باشید که دردسرهای لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد و سخت بوده و عوارض و طول درمان آن نیز بسیار بیشتر است.

زیرا که در روش لیفت صورت با جراحی بیمار کاملا بی‌ هوش می شود و باید برای مدتی در بیمارستان و خانه بستری شود و مراقبت از بیمار در این دوره بسیار سخت تر خواهد بود.

این قابل توجه است که بدانید هیچ ‌یک از روش‌ های لیفت صورت بدون جراحی نیازی به بی هوشی ندارند.

پزشک لیفت صورت بدون جراحی را به چه کسانی توصیه می کند؟

برای داوطلب‌ شدن جهت عمل لیفت بدون جراحی، باید شرایطی را داشته باشید تا متخصص لیفت را به شما توصیه کند.

این شرایط شامل موارد زیر می شود.

  • فرد قابلیت ارتجاعی پوست را از دست بدهد و عضلات صورت و گردن دچار افتادگی و شل شدگی شده باشد.
  • چروک‌ های عمیقی در کنار بینی و گوشه‌ های دهان شحص ایجاد شده باشد.
  • اگر برای فرد چین‌ و چروک‌ هایی در قسمت گردن و صورت ایجاد شده باشد، پزشک به او لیفت صورت را توصیه می کند.
  • و یا اگر فرد پوست ناحیه گردن و چانه جوانی خود را از دست داده باشد، لیفت صورت برای او ضروری است.
  • یکی دیگر از شرایطی که اگر فرد دارا باشد،لیفت صورت برای او توصیه می شود ظاهر خسته و پیر فرد است.
لیفت صورت توسط پزشک

درد لیفت صورت بدون جراحی چگونه است؟

لیفت صورت بدون جراحی یک روش جهت بالا بردن نواحی مختلف بدن که دچار افتادگی شده است می باشد.

درمان افتادگی با این روش امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته است زیرا بدون هیچ گونه عمل جراحی انجام می شود و این روش برای افرادی که تمایل دارند صورت آن ها جراحی شود کاربرد دارد.

شاید برای افرادی که قصد لیفت صورت را دارند این سؤال ایجاد شود که لیفت صورت بدون جراحی چقدر درد دارد؟  درد لیفت صورت بدون جراحی نسبت به عمل جراحی بسیار جزئی است. زیرا پزشکان قبل از انجام از نوعی ماده بی حسی موضعی استفاده می کنند.

بی حسی توسط کرم بی حسی یا زایلوکائین می شود.

لیفت بدون جراحی

این روش بدون هرگونه جراحی و خونریزی انجام می شود و درد آن بسیار ناچیز است.

لیفت به خوبی می تواند تمام چین و چروک های نواحی مختلف صورت را از بین ببرد و تاثیرات چشم گیری بر جوان سازی پوست گونه و خط فک و گلو خواهد گذاشت.

برای سفت شدن بازو ها، ران ها و سینه و باسن  نیز روشی کاربردیست و با توجه به نتایج و مزیت هایی که لیفت دارد، درد جزئی که هنگام انجام این روش تحمل می کنید بسیار ناچیز است.

برای آگاهی بیشتردرباره لیفت صورت بدون جراحی مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد تا دقیق با انواع آن آشنا شوید و سپس اقدام به انجام نمایید.

لیفت صورت بدون جراحی

کلینیک زیبایی و تناسب اندام مینیاتور