کلینیک مینیاتور

کلینیک مینیاتور

خدمات تخصصی زیبایی
کلینیک مینیاتور

کلینیک مینیاتور

خدمات تخصصی زیبایی

تاثیرات طب سوزنی بر لاغری

اگر قصد دارید طب سوزنی لاغری را تجربه کنید، مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد تا تصمیمات درستی درباره انجام این روش درمانی بگیرید.

این موضوع را بخاطر داشته باشید که انتخاب متخصص طب سوزنی که مهارت بالا داشته باشد از مهمترین تصمیمات شما قبل از انجام هرکاری می باشد.

حتما میدانید برای لاغری راه های زیادی وجود دارد اما یکی از موثرترین روشهای درمان، طب سوزنی لاغری می باشد. این درمان از روش های شرقی در کشور چین می باشد که به ندرت در دیگر کشورها به عنوان روش درمانی مورد استفاده قرار گرفت.

پایه طب سوزنی بیشتر بر مبنای انرژی است تا سوزن. طب سوزنی در کنترل اشتهای فرد بسیار مؤثر است.

از این رو شما با استفاده از طب سوزنی کمتر می‌خورید و در نتیجه وزن خود را کنترل می‌کنید.

در انجام طب سوزنی لاغری از سوزن‌های بسیار نازک در نقاط خاصی مورد استفاده قرار میگیرد، تا تسکین دهنده‌ای برای درد و یا رفع کننده‌ی مشکلات بدن باشد.

علاوه بر این برای از بین بردن چربی‌های شکم، تاثیر آن به این صورت است که فعالیت سیستم گوارش را بیشتر کرده و با تحریک معده و طحال باعث کاهش اشتها و از دست دادن چربی‌های شکمی میشود.

از نظر زمانبندی درمان حداقل ده جلسه و سه بار در هفته انجام شود،اما باید بدانید استفاده از طب سوزنی روشی طولانی مدت است که گاهی تا یک سال هم می تواند زمان ببرد.

لاغری

لاغری شکم با طب سوزنی، آسان، بی خطر، بدون درد و قابل اطمینان است. در این روش هیچ گونه کاهش وزن بسیار سریع، آب زدایی، ورزش های طاقت فرسا ویا ابتلا به اسهال وجود ندارد.

با کاهش وزن، بسیاری از بیماری های مربوط به چاقی درمان می شوند و یا کاهش می یابند. در طول انجام درمان طب سوزنی، اختلال در قاعدگی ماهیانه، یبوست، آکنه، کبد چرب، فشار خون و دیابت بهبود می یابند. این روش درمانی برای افراد ۲۰ تا ۶۰ سال بسیار موثر است.

توجه داشته باشید که درمان به روش طب سوزنی معمولا وزن شما را به سرعت کاهش نمیدهد، اما با گذشت زمان وزن را پایین آورده و سلامت بدن شما بهتر خواهد شد.

تجربه طب سوزنی لاغری در کلینیک مینیاتور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد